FAQ

Wat zijn de openingstijden?

Onze openingstijden zijn van maandag tot en met zondag van 10:00 tot 19:00 uur. Incidenteel zijn wij eerder gesloten. De openingstijden op google, instagram en facebook (posts) zijn altijd up to date.

Bieden jullie ook vegetarische opties aan?

Ja, we bieden diverse vegetarische opties aan, waaronder belegde broodjes, salades en wraps. Zelfs voor vegan keuzes kun je bij ons terecht.

Kan ik mijn bestelling ook laten bezorgen?

Nee, helaas bezorgen wij niet. Wij geloven in de kwaliteit wanneer we het vers aan je overhandigen.

Kan ik vooraf bestellen?

Alleen bij het bestellen van cateringplatters kun je ons (ruim) vooraf telefonisch of via mail, subwaynederweert@hotmail.com bereiken. Voor losse broodjes kun je geen order doorgeven.

Kan ik bij jullie werken?

Ja zeker! Wij zijn doorlopend op zoek naar meer collega's om onze service nog sneller te maken. Check op de pagina Vacatures of er iets voor je bij zit.

Zijn alle Subways in Nederland van dezelfde eigenaar?

Nee zeker niet. Er zijn verschillende Franchisees actief binnen dit mooie concept. Subway© Nederweert is de enige zaak van zijn eigenaren sinds de start in oktober 2014.

Doen jullie mee aan alle acties?

Vaak wel, maar niet altijd. Hier vind je altijd een actueel overzicht van deelnemende restaurants.

Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Ja dat zijn we. Echter niet altijd. Vaak staan wij broodjes te maken, af te wassen en groentes te snijden en is er geen tijd om de telefoon op te nemen. Je kunt ons het beste WhatsAppen naar ons vaste nummer 0495 626 83 of mailen naar welkom@subwaynederweert.nl. Wij reageren zo snel mogelijk.

Bieden jullie ook glutenvrije opties aan?

Jazeker! Wij hebben ook glutenvrij brood. Hierdoor kun je bij ons ook genieten van de heerlijke Subway© smaken bij een gluten allergie of intolerantie. De volledige allergenenlijst bekijken? Klik hier: NetherlandsAllergens.pdf